onsdag 30 januari 2008

The blower's daughter

Varför köper kvinnan "livslust-fil" och kräver att jag ska äta upp det när hon
vet att jag bara äter vanilyoghurt med en halvtjock gubbe på framsidan av förpackningen?

Carro nämnde igår någonting om klagande, om att hon ska sluta med det för
det är så onödigt. Jag tror att det är nödvändigt, i varje fall för mig. Därför är
blogg så fantastiskt bra. Men jag ska försöka få lite ballans på det hela,
annars kanske jag får mina läsare depprimerade.

För 13 minuter sedan fick jag ett sms från posten om att mitt paket med töjsmycken har
anlänt till Statoil i Berga Centrum. Jag blev mycket glad, vad duktiga de är som
fått hit det på så kort tid! (jag beställde det i söndags)
Jag är sugen på att åka till fackelbärarna i Holsbybrunn, det kommer verkligen bli kul.
Konfirmanderna är inte så dumma som man kunde tro, jag tycker om dem.

Jag är mitt uppe i min Damien Rice period men känner ändå att jag borde lägga
in ett gott ord för Enya och hennes låt May It Be. Så magiskt, jag älskar det.
/dina

3 kommentarer:

  1. hur mycket ska du töja? :D

    SvaraRadera
  2. klaga på du, det får man :D
    töjsmycken är fint och damien rice är bra :D
    jag tycker mycket om din blogg!

    SvaraRadera
  3. jag har köpt smycken till 8 mm. sen får vi se vad jag tycker. :)

    SvaraRadera