måndag 14 januari 2008

Inget vidare rus


a b c tror jag en låt med bd heter. Dem tyckte jag om ett tag, då jag gick
runt med
en ful ritad stjärna vid vänstra ögat.
Jäkla ma
ssa skit som händer nu alltså, vet inte varför men fan det gör det.
Har egentlgien inte mycket jag vill dela med mig ikväll, ville väll
bara säga hej.
Hoppas ni
mår bra, skriv lite om hur ni mår i min kommentarspalt.
Anonymt är okej sålänge jagh inte tar bort dem för att jag tycker de är så äckligt fjantiga.
So spear me if you please..
/dina

5 kommentarer:

  1. Hey sweeite!
    Mitt liv består enbart av plugg den här veckan. men än vanligt. uschusch säger jag bara. men annars så mår jag bra :)
    Vi får träffas och fika och prata lite någon dag framöver tycker jag allt, jag saknar dig!
    <3

    SvaraRadera
  2. jag mår BRA :)
    om du slutar blogga blir jag ledsen.
    bara såru vet :D

    SvaraRadera
  3. Hej :) Du ville veta lite hur jag mår. Jag mår i allmänhet okej, jag har vart sjuk på lovet. Det är lite kaos just nu sådär... :S Hur mår du då? :) <3

    SvaraRadera
  4. Kul med respons, klart underskattat! :)
    Elin, låter skönt at det bara är plugget som är problem/jobbigt (hoppas jag!) Annars kan vi ta det ensamma någon dag, fika som du sa? Vore väldigt mysigt. Tycker om dig!
    Kajsa,jag slutar inte om du inte slutar. :)
    Nicole, vad jag kan säga nu så är allt helt okej. Jag har det struligt även jag, men också jäkla massa fint. Hoppas det löser sig för dig, jag vet att du har massa fina vänner som tycker om dig. Sök dig till dem. :)

    SvaraRadera