tisdag 29 januari 2008

I remember

Mats har lämnat oss.
Han var bra, rolig som få och smart så man inte kunde förstå.
Det var därför alla sa att han var en "dålig" lärare. Han var för bra för oss.
Vila i frid.

Ursäkta detta långa uppehåll när det gäller mina inlägg, till mitt försvar
har jag bara att säga skolarbete. Det har tagit kål på mig och jag vet att det kommer mer. Shit..

Om en halvtimme beger jag mig till Lars Kagg för ännu en dag i slaveri,
dock med en tre ggr så stor näsa och någon slags genomskinlig plasma forsande från dess hål.
Ja, jag är förkyld och ja, jag har pms och det är förjävligt!

Ren sammanfattning av mina känslor är väl i ord förvirring. Jag vet
ingenting, orkar inte veta och skiter i det mesta nu. Fuck it liksom..
Lyssna på Damien Rice,
/dina, diana (namnsdag)

2 kommentarer: