fredag 28 december 2007

And then you kissed me

Detta blir mitt sista blogginlägg minst en vecka framöver nu.
Imorgon åker jag till Skene med några av mina bästa vänner, där ska vi fira nyår.
Happy-dina i högsta grad!
Lägret kallas Oas och är kristet. Med mig ska jag ha min bok Illusionen om Gud och
försöka vara kristisk. Om jag orkar läsa så att säga,
att umgås med mina hjärtan kommer nog vara mycket mer lockande.

Julrean har kört igång och jag var där första dagen med Philip.
(Han har världens snyggaste septum).
Jag köpte såklart kläder, men icke på rea vilket ledde till att jag gick back med 750 kr.
Skjut mig..


En bild på Philip en på min hemgjorda chokladkola.
Far kom nyss instampandes med min telefonräkning.
Den låg ganska exakt på 464 kr. Med sänkt huvud gick jag till köket fullt beredd på att få
någonslags utskällning. Men till min förvåning var allt jag fick en stor kram, puss på pannan och
orden "Jag tar hand om den räkningen." Min pappa rocks! :>

Som avslutning för 07 vill jag skänka en stor mjuk omfamning till mina vänner och familj.
I vått och tort har ni stått ut, tack som fan.

Lyssna på The Cardigans.
Ha det gott så hörs vi nästa år!
/dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar