måndag 24 december 2007

24 december

God Jul
& gott nytt år.


Pappa jäktar i köket, mamma springer runt i hemmet, adam ligger i soffa
och spelar tv-spel, jag sitter på mitt rum och skriver blogg. Jag vet inte riktigt ifall det
finns några slags "regler" man ska följa under julafton, förrutom julbord, kalle anka och paket.
Men då tror jag inte att vi följer dem, det är ganska skönt.
Jag är inte så mycket för tipsrundor eller andra roliga lekar.



Julchema:
- 15.00 Kalle Anka
- 16.00 Mat (älskade mat)
- ca 17.30 Julklappsutdelning
- ca 18.30 Hem till Mia, Uffe, Max, Tilde och Philip
-22.15 till kyrkan
Därefter följer lite mer julklappsutdelning, sång och sådant mys.
Hoppas på att träffa Lukas där, jag vet att hans föräldrar brukar tvinga dit honom.

Tack för mina böcker Pau, du är en ängel.
Och tack mamma och pappa för gitarren, ni är inte så dumma ni heller.


/dina

2 kommentarer:

  1. God jul! :D
    Jag är inte heller så mycket för lekar. För några dagar sen när mamma och jag var och handlade så köpte hon ett spel trots mina protester. Ingen förutom mamma och Josefin tycker om spel. Men jag tror att hon kommer tvinga oss att spela det. USCH :P

    SvaraRadera
  2. ibland elin, måste man offra sig. det är ju ändå jul. ;)
    hoppas du haft en bra dag! <3

    SvaraRadera