lördag 4 april 2009

Jag vet inte vad jag vill säga längre

Om någonting till någon. Att hålla tyst faller sig mer och mer naturligt för mig och det känns tråkig. Jag har alltid velat se mig som en människa med mycket att tycka till om. En som kanske inte tar varje tillfälle i akt att föra djupa argumentationer, men ändå skulle kunna om hon hade velat. Jag vill behöva kämpa för att hålla allt inom mig. Jag hade tyckt det var charmigt. Men jag har blivit enligt mig otroligt ocharmig. I och med det vet jag inte hur framtiden ter sig för denna blogg. Ingenting blir någonsin som man tänkt sig men i detta fallet har det nog spårat ur totalt. Jag mår lite illa just nu. Jag vet inte om det är för det knappt rörda glaset med bailies bredvid mig som sprider sin krämiga och ofta annars goda doft eller om det rent av faktiskt är tanken på det här. dinaintetina.blogspot.com. Det tål att tänkas på. /dina

3 kommentarer:

  1. Först svarade jag på din kommentar på min egna blogg, men det kändes dumt. Jag kan nog lika gärna svara här också! :D

    Svar:
    Dina, HELT klart en krillkväll! :D Mycket krillat med koa krappar! Så länge vi har en ångesttårta också ^^

    SvaraRadera
  2. Ja vad kul! Entusiasm är skiten och det verkar du ha och det är ju bra. Jag ska fortsätta på denna kommentar i din blogg för så tråkigt har jag just nu. Så tråkgit har jag haft det hela dagen.

    SvaraRadera
  3. Kommer till kalmar nån gång nu på lördag!! :D Wohoohohohooo

    SvaraRadera