måndag 24 november 2008

Förlåt i förväg

Budget och sådat supertrist har aldrig någonsin varit min starka sida ok, jag erkänner. Men nu får faktiskt ingen komma med kommentarer i stil med att jag får skylla mig själv för jag mår inte alls bra över detta. Snart börjar julklappssäsongen och jag kommer inte att kunna handla några klappar. På riktigt. Efter återbetalning av lån och faktura så är pengarna slut redan innan månaden har börjat. Därför säger jag detta och jag vill att mina vänner som jag brukar byta julklappar med tar det på allvar: köp för sjutton ingen present till mig, för som sagt så jag kommer verkligen inte att kunna ge något tillbaka. Kom ihåg att jag älskar er trots att det inte ligger något paket med en julhälsning från mig under barrträdet i år. /dina

4 kommentarer:

  1. man kan ju alltid göra saker som inte kostar: typ skriva en fin låt eller måla en teckning^^ eller baka! Kakor går att ge bort :)

    SvaraRadera
  2. det blir lite småpysslande istället ja. önskar bara jag var bättre på det. ;)

    SvaraRadera
  3. Men vänta lite... För MIG tar det längre tid att skriva fina låtar eller baka kakor än det tar att handla lite random stuff ;) Men det är nog bara jag då... :P

    SvaraRadera
  4. ja på den punkten är vi två men som sagt, det är inte tiden som är problemet utan pengarna. :(

    SvaraRadera