lördag 27 oktober 2007

fact, not ficton

Otroligt vad jag blev inspirerad av att läsa blogg ikväll.
Så pass inspirerad att jag satte mig och gjorde en helt ny blogg. Ny början på fortsättningen, så att säga.
Hur som helst så tog detta ganska lång tid och mitt engagemang rann sakta men säkert ut, lite som i inledningen till varje avsnitt av Våra Bästa år.
Ganska gripande serie trotts dess ironiska dramatisering.




Vad jag ville säga idag var att nyfikenhet uppskattas från mitt håll och jag ser fram emot att skriva ner allt vad det gäller tankar kring politik, förhållanden fring sex till familj och allt annat som kan tänkas flyga runt i min ovala skalle. Allt jag förmodligen kommer kräva för att uppfylla denna uppgift är debatt eller ett visst engagemang från er.


/ dina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar